close

If you want to see the world you want, please take action to be the change.

I did be inspired in these two days.

It made me me love AIESEC more and more.

 

 

It really touch. If you get what the video means.

My BHAG is to be a person who can speak in English fluently in 11 NOV 2013 !

At the same time, must have confidence in doing all those things!

its quite challenging but it's attainable for me,I know =D

 

这几天的训练,真的是让我获益不浅。分享。是一个很好的过程。

我不会后悔把这两天的时间花在这。真的不会后悔。

我越来越爱AIESEC了。

别人不了解没关系,这是因为你不知道如何去学习。

纸上谈兵是没用的。

有时候,总是需要白自己丢到那个情况里你才能领悟到。

你需要承担责任。

在一个team里,最重要的是互相相信。

但是,

it depends on the situation.

not everyone can be trusted,so you need to make others trust you.

I really enjoy with those guys. Because of they are the teammates who are competent and can be trusted.

 

我真的学到很多很多。太多了,我真的没办法一一列出来。

虽然我的speaking不是很好,因为他们的Speaking很强。

我一定要变得跟他们一样!

 

现在,我想要一直分享。什么事就说出来。

我不想再这么沉默了。我要改变,所以行动吧。!

请接受批评。

因为,只有对你好的人才会批评你,虽然,会不悦耳,但是记得感激那些批评你的人。

因为他们才是关心你的人。

批评就是让你知道你的缺点,好让你可以改。

所以真的要感激。

 

**此外,不要还没知道实情,就随意批评他人。因为你更本不了解,所以你没资格。

 

#我真的,需要改变。

I ❤ AIESEC.

arrow
arrow
    全站熱搜

    ahbee93 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()